Mistä kaikki sai alkunsa?

Saarijärven-Viitasaaren seudulla toteutettiin hanke, Vetovoimaa pohjoiseen Keski-Suomeen, jonka tuloksien mukaan niin Karstula kuin sen yrityselämä, tunnetaan heikosti. Samaan aikaan seudun yritykset näkivät haasteita työvoiman saamisessa ja uhkakuvina mahdollisen investointien ja kehityksen hidastumisen.

Seudun kunnat heräsivät hankkeen tuloksien myötä suunnittelemaan seudullista EKKO-hankekokonaisuutta, joka vastaisi niin markkinoinnillisiin tunnettuusongelmiin kuin työvoiman saantiin ja osaamiseen.

Seudun ja kuntien imagon nostattaminen vaatii kaikilta uutterampaa työtä asian eteen. Karstulanseutu haluaa myös tuoda oman kortensa yhteisen imagon nostattamiseen ja kehitti sen johdosta juhlavuodelleen #yrittäjänkarstula-kampanjan, jonka tarkoituksena on tuoda esille positiivisia yritystarinoita Karstulasta ja samalla näyttää, millaista yrittäminen Karstulassa on.

Kampanjaesittelyt alkavat maaliskuun aikana ja niitä esitetään Karstulanseudun kotisivuilla ja Facebookissa. Kampanjaa mainostetaan myös Instagramissa. Kannattaa siis pysyä kuulolla!